סל
סל הקניות אינו מכיל פריטים.
1. לקוחה יקרה, ליקוט הזמנתך מבוצע באופן מבוקר וממוחשב. אם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פני למחלקת שירות הלקוחות שלנו עד 48 שעות מקבלת החבילה ועדכני אותנו על חוסר או פגם במוצר.
2. חשבונית להזמנה נשלחה לכתובת המייל שהוזנה במעמד הרכישה. לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.
3. אין באמור לעיל בכדי למצות זכויות של אלקליל או לגרוע מכל סעד משפטי שאלקליל זכאית לו.
4. אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות, או עקבי אחר ההנחיות הבאות.
5. אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ב- WhatsApp או עקבי אחר ההנחיות הבאות:
במידה ובחרת בזיכוי :
8.1. אם הנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, את רשאית לבטל את העסקה, בכפוף לחוק, בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המשלוח או מיום קבלת חשבונית, לפי העניין, לפי המאוחר.
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה מרגע שנשלחה, אך ניתן לבטל אותה בתום סיום הליקוט (עם קבלת החשבונית במייל).
החזר כספי יתבצע לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת הקנייה תוך 14 ימי עסקים.
כאשר מתבצעת החלפה היא נעשית בשני שלבים:
כן. ניתן להחזיר את המוצרים לפי מדיניות ההחזרות שלנו, והזיכוי יתקבל דרך PayPal. לשאלות נוספות בנושא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ב- WhatsApp
לצערנו לא. במעמד החזרת המוצרים אנו נבצע זיכוי עסקה של פרטי המזמין.
בשגרה:
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש ביטול. כאשר ההזמנה תסיים ליקוט תגיע אליכם חשבונית במייל, לאחר מכן יהיה ניתן לבקש ביטול ולקבל זיכוי. שירות הלקוחות ידאגו לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים מיום קבלת האישור.
במועדים מיוחדים כמו לילה לבן או חודש נובמבר:
עקב עומסים ייתכנו עיכובים בחברת המשלוחים ובמחלקת הזיכויים. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ על מנת לטפל בבקשתכם עד 30 ימים.
לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה. שימו לב, ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות.
השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד. כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד. אם תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ-299 ₪, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה. בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.
לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.