סל
סל הקניות אינו מכיל פריטים.
תאריך : 10.4.2022
- ברכישה הראשונה בלבד.
- ברכישה ב-350 ש"ח ומעלה.
- הניחוחות משתנים בהתאם למלאי.
- ללא כפל הטבות.
- לא ניתן להחליף את הניחוח הניתן במתנה.
- ט.ל.ח
1.1.התנאים והתניות למכירה להלן (“תנאי המכירה”) חלים על הצעה ומכירה של מוצרים דרך אתר Jo Malone London בישראל, (להלן, "האתר").
1.2. על מנת להיות זכאים לרכוש מוצרים באתר על הלקוחות: (א) להיות בני 18 לפחות או, אם קטינים, להיות מורשים על ידי נציגם החוקי; (ב) להיות צרכנים, שנועדו כאנשים טבעיים הפועלים למטרות מחוץ למסחר, לעסקים, למלאכה ולמקצוע שלהם; וכן (ג) להחזיק בכרטיס אשראי או כרטיס חיוב תקף.
1.3. לפני ביצוע הזמנה של מוצר דרך האתר או שירות הלקוחות, הלקוחות יידרשו לקבל במפורש את תנאי המכירה להלן. לקוחות רשאים לשמור או להדפיס תנאי מכירה אלה, הזמינים גם הם בכל עת באתר. תנאי המכירה להלן עשויים להשתנות על ידינו בכל עת.
1.4. תנאי המכירה החלים על הזמנה יהיו אלה המתפרסמים באתר במועד ביצוע ההזמנה. בהתאם לחוקים החלים הנוגעים לחתימה אלקטרונית, ביצוע הזמנה כמפורט להלן יחשב כחתימה אלקטרונית והוכחה להזמנה ולסכום המגיע.
1.5. על ידי סימון התיבות המתאימות במהלך תהליכי ההזמנה או רישום החשבון באתר, אתה מאשר שקראת, הבנת וקבלת, ללא הגבלה או סייג, את תנאי המכירה להלן, כמו גם את תנאי השימוש שלנו ומדיניות פרטיות.
1.6. על ידי לחיצה כאן ,תוכל להדפיס את תנאי המכירה להלן. על ידי לחיצה כאן , תוכל להוריד ולאחסן את תנאי המכירה להלן.
2.1. מידע על מוצרים זמין באתר והוא מסופק בהתאם לחוקים המקומיים.
2.2. אנו ננקוט בכל הזהירות המקצועית הסבירה על מנת לוודא שכל הפרטים, התיאורים, תמונות המוצרים המופיעים באתר נכונים במועד בו הוכנס המידע הרלוונטי למערכת; עם זאת, במידה המותרת על פי החוק החל, איננו מתחייבים שהפרטים, התיאורים, התמונות של המוצרים האמורים יהיו מדויקים לחלוטין, שלמים, אמינים, עדכניים או נטולי שגיאות. באופן מיוחד, צבעים, גוונים וטונים עשויים להיות שונים ונבדלים בהתאם למכשיר ולמסך שלך. דבר כלשהו הכלול או נאמר באתר לא ייחשב כהמלצה ספציפית לשימוש במוצר כלשהו. מכר המוצר/ים, אחרי ההזמנה, הוא בכפוף להימצאותם במלאי ויתכנו חוסרים זמניים מעת לעת ובמקרה כאמור תבוטל הזמנת המוצר החסר והלקוח יזוכה בהתאם.
2.3. המוצרים המתוארים באתר, וכל דוגמא מהם שאנו עשויים לספק ללקוח, הינם לשימוש אישי בלבד. לקוחות אינם רשאים למכור או למכור במכירה חוזרת אף אחד מהמוצרים כאמור או דוגמאות שלהם. אנו שומרים לעצמנו את הזכות, עם או בלי הודעה מוקדמת, לבטל או להפחית את כמות המוצרים או הדוגמאות שיסופקו ללקוח, אשר עלולות לגרום להפרה של תנאי מכירה אלה.
3.1. כל המחירים המצוינים עבור מוצרים הזמינים דרך האתר כוללים מע"מ בתעריפים הנוכחיים ומבוטאים במטבע מקומי. דמי המשלוח מוצגים ללקוח לפני סיום ההזמנה ויתווספו למחיר המוצרים ויצוינו בנפרד בטופס ההזמנה. למידע נוסף אנא בקר גם בחלק המשלוחים באתר.
3.2. המחירים המוצגים באתר אינם בהכרח שווים למחירי המוצרים במקומות אחרים (לרבות, וללא הגבלה, המשווקים, המפיצים והחנויות שלנו וחנויות צד שלישי). איננו מייצגים או מבטיחים שתהליך האתר הוא המחירים הנמוכים ביותר.
3.3. אנו מוודאים באופן שוטף כי כל המחירים המוצגים באתר נכונים, אולם אין באפשרותנו להבטיח היעדר שגיאות. במקרה שתתגלה טעות ברורה בתמחור מוצר, נציע ללקוח אפשרות לרכוש את המוצר במחיר הנכון או לבטל את ההזמנה.
3.4. המחירים עשויים להשתנות בכל עת. המחירים החלים יהיו אלה המתפרסמים באתר במועד ובזמן ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.
4.1. הלקוח יכול לנווט בחופשיות באתר מבלי להיות מחויב לביצוע הזמנה. במידה והלקוח יבחר לעשות כן, הלקוח יודרך בתהליך ביצוע ההזמנה על ידי שורה של הנחיות פשוטות באתר או בשירות הלקוחות.
4.2. לביצוע הזמנה, על הלקוח להקליד את כמות המוצר שברצונו/נה לרכוש (עד שמונה(8) מכל מוצר בודד), ברכישה מקסימלית של 17,500 ש"ח ללקוח. בנוסף, עלינו גם להגביל הזמנות ללא יותר משלוש (3) הזמנות ללקוח ליום. הלקוח יכול לרכוש עד ארבע עשרה (14) יחידות בסך הכל לכל עסקה.
4.3. הלקוח יכול ללחוץ על "הוסף לתיק" על מנת למקם את המוצר הנבחר בכמות הרצויה ב"תיק הקניות". הלקוח עשוי להחליט להמשיך לקנות מוצרים אחרים ולהוסיף אותם לתיק הקניות שלו או להמשיך לקופה על ידי לחיצה על כפתור "המשך לקופה". בכל עת במהלך הקניות רשאי הלקוח לסקור את המוצרים בתיק הקניות על ידי לחיצה על "המשך לקופה" בכל עמוד. הלקוח רשאי להסיר מוצרים מתיק הקניות שלו על ידי לחיצה על "הסר" ליד המוצר הנבחר בתיק הקניות. אם רלוונטי בארץ, הלקוח רשאי לשמור מוצר כמועדף, על ידי לחיצה על "העבר למועדפים" מתחת לשם המוצר. לאחר מכן, המוצר יועבר למדור המועדפים של הלקוח ב"החשבון שלי". על מנת לגשת למועדפים של הלקוח מכל מחשב, הלקוח חייב להירשם או להיכנס לחשבון שלו/שלה.
4.4. על הלקוח לעקוב אחר ההוראות שעל המסך על מנת להמשיך בתהליך התשלום באתר. לפני ביצוע ההזמנה, הלקוח רשאי תמיד לתקן כל שגיאה בנתונים שהזין/הזינה, לשנות את תכולת תיק הקניות, על ידי הוספה או הסרה של מוצר אחד או יותר מתיק הקניות, או לבטל את כל ההזמנה במהלך התשלום לפני הגשת ההזמנה שלו/שלה. לפני הגשת הזמנה באתר, תהיה ללקוח הזדמנות לעיין ולערוך את כל הפרטים להזמנתו, לרבות פרטי חיוב ומשלוח, טרם אישור רכישתו. כמו כן, על הלקוח לאשר ולהצהיר כי הוא/היא קרא(ה) את כל ההוראות שניתנו במהלך תהליך התשלום ומקבל/ת את תנאי המכירה במלואם, באמצעות פעולת אישור באתר (למשל, על ידי סימון תיבה). הלקוח שולח בקשת הזמנה למוצרים דרך האתר בלחיצה על כפתור "בצע הזמנה ושלם" בסוף תהליך ההזמנה.
4.5. לאחר הגשת הזמנה, יוצג דף הגשה, והלקוח יקבל תוך זמן קצר הודעת דוא"ל המאשרת את קבלת ההזמנה. בהתאם להוראות החוקים המקומיים, הדוא"ל המאשר את קבלת ההזמנה מכיל את תקציר התנאים והתניות, שם היצרן ומקום הייצור, מידע על המאפיינים המהותיים של המוצרים הנרכשים, ציון מפורט של המחיר ואמצעי תשלום, מידע על דמי משלוח, מידע על התנאים והדרכים למימוש זכות הביטול, אחריות והכתובת אליה ניתן להפנות תלונות, מידע על שירותי תמיכה ועל אחריות מסחרית קיימת.
4.6. אם אישור הזמנה לא יגיע תוך 24 שעות לאחר הגשת ההזמנה, הלקוח רשאי ליצור איתנו קשר לקבלת סיוע.
4.7. אם יש ללקוחות שאלות או חששות בעת ביצוע הזמנה או אם הם מעוניינים לברר לגבי הזמנה שבוצעה בעבר, הם יכולים ליצור איתנו קשר. לקבלת השירות המהיר ביותר, הלקוחות מוזמנים לשמור את מספר ההזמנה שלהם זמין.
5.1. אנחנו תמיד מעניקים טיפול מיוחד להזמנות. במידה ושירות זה זמין באתר, נשמח לספק אריזת מתנה יפה. אנו נספק את שירות אריזת המתנה בתשלום על ידי הלקוחות של העלות הנוספת המוצגת באתר.
5.2. במידה והלקוח מעוניין לקבל את ההזמנה שלו ארוזה באריזת מתנה, עליו/עליה פשוט ללחוץ על האפשרות "אריזת מתנה" במהלך ה"תשלום". אין כרגע אפשרות לכלול כרטיס מתנה עם ברכה אישית.
5.3. במקרה שבקשת הזמנה של "אריזת מתנה" כוללת יותר ממוצר אחד, ניצור חבילת מתנה אחת עבור כולם.
6.1. אם קודי מבצע חלים בארץ, על מנת לממש קוד מבצע, הלקוחות חייבים להזין את הקוד שלהם בתיבת "קוד מבצע" במהלך תהליך התשלום באתר. קודי המבצע הם תלויים במקרה ויש להזין אותם בדיוק כפי שהם מופיעים.
6.2. כאשר קוד מבצע יתקבל, המבצע יוצג ב"סקירת הזמנה".
6.3. ניתן להשתמש בקוד מבצע אחד לכל הזמנה, וייתכנו תנאים אחרים.
7.1. לקוחות רשאים לשלם עבור המוצרים באמצעות כרטיס אשראי. כרטיסי האשראי הבאים מתקבלים לתשלום:
• ויזה
• מאסטרקארד / ישראכרט
• אמריקן אקספרס
• דיינרס קלאב
7.2. אנו לא מקבלים כרטיסי אשראי עם כתובות חיוב מחוץ למדינה.
7.3. לקוחות לא יחויבו עבור מוצר כלשהו עד שיישלח.
7.4. למען אבטחת הלקוח, השם והכתובת לחיוב של הלקוח חייבים להתאים לזה של כרטיס האשראי ששימש לתשלום. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל כל הזמנה שאינה תואמת את הקריטריונים כאמור.
7.5. כל מחזיקי כרטיס האשראי כפופים לבדיקות אימות והרשאה על ידי מנפיק כרטיס האשראי. במידה ומנפיק כרטיס התשלום של הלקוח יסרב או לא יאשר, מכל סיבה שהיא, את התשלום, בין אם מראש ובין לאחר תשלום, נהיה רשאים לבטל את העסקה ולא נהיה אחראים לכל עיכוב או אי- מסירה.
7.6. כרטיס התשלום שלך יחויב במחיר הרכישה הרלוונטי במועד זה. על ידי הגשת הזמנתך באתר, אתה מאשר לנו במפורש לבצע הרשאה כאמור בכרטיס התשלום, אך ורק למטרות חוקיות ובמידה המותרת על פי התקנות הרלוונטיות, לשדר או לקבל מידע (לרבות כל מידע מעודכן) אודותיך, אל או מצדדים שלישיים, לרבות אך לא מוגבל למספר כרטיס התשלום שלך, לאימות זהותך, לאמת את כרטיס התשלום שלך, לקבל הרשאה לכרטיס תשלום וכן לאשר עסקאות רכישה בודדות.
8.1. בדרך כלל, המוצרים נשלחים תוך 9 עד 12 ימי עבודה.
8.2. לקוחות יכולים לבדוק את סטטוס ההזמנות האחרונות שלהם על ידי ביקור בדף סטטוס הזמנה באזור החשבון שלי. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר בנוגע להזמנות של לקוחות.
8.3. כאשר הלקוח ילחץ על דף סטטוס הזמנה, הוא/היא יתבקש להיכנס עם כתובת הדוא"ל והסיסמה שלו/שלה. עמוד סיכום הזמנות יספק ללקוח מידע מפורט על ההזמנות שלו/שלה הנוכחיות והקודמות. לאחר משלוח הזמנה, יוצג מספר המעקב הרלוונטי, אם זמין. לקוחות יכולים לעקוב אחר מצב המשלוח של ההזמנה עם השליח שלנו על ידי לחיצה על "נשלח" מתחת לכותרת סטטוס ההזמנה. ייתכן שלספקים מסוימים אין מידע מעקב זמין עד 24 שעות עבודה לאחר משלוח ההזמנה.
8.4. מדי פעם, הזמנות או חלקים מהזמנה מבוטלים על ידי המערכת שלנו מסיבות שונות. כמה סיבות הן:
• פריטים אינם זמינים, אם כי אנו נוקטים בכל הזהירות המקצועית על מנת להבטיח שפריטים שאינם זמינים מזוהים בבירור ככאלה באתר
• חוסר אפשרות בעיבוד פרטי תשלום
• לא ניתן לשלוח לכתובת שצוינה
• בוצעה הזמנה כפולה
• ביטול עקב בקשת לקוח
8.5. במידה והזמנה מבוטלת, הלקוח יקבל דוא"ל להסבר סיבת הביטול. לקוחות לא יחויבו עבור הזמנה כלשהי שבוטלה. במידה והלקוח מעוניין לבצע הזמנה חדשה או אם יש ללקוח שאלות כלשהן לגבי הזמנה שבוטלה.
9.1.ההזמנות מעובדות ומסופקות בימי עבודה בלבד (ימים ראשון עד חמישי, לא כולל חגים). הזמנות שיבוצעו בימי שישי ושבת יטופלו ביום העבודה שלאחר מכן.
9.2.אין באפשרותנו לעבד הזמנות לכתובת תיבת דואר.
9.3.דמי המשלוח יחולו על הלקוח ויצוינו בנפרד בטופס ההזמנה ובתעודת המשלוח. אין דמי משלוח עבור רכישות מעל הסכום שאנו עשויים להציג באתר.
9.4. בהתאם לחוקים המקומיים, המוצרים יסופקו תוך 30 (שלושים) יום מהיום שלאחר ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, אלא אם כן נודיע ללקוח, לרבות בדוא"ל, תוך אותה תקופה, על אי זמינות המוצרים שהוזמנו, לרבות לא זמין באופן זמני.
1. שירות הודעות WHATSAPP
2. משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה וזמין גם בלשונית "ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר.
3. מייל לכתובת Jmonline@il.estee.com
4. דואר רשום לכתובת: אלקליל - הנחושת 4, מגדלי אור, קומה 8, ת"א
בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.
בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
10.1.אנו מחויבים להציע ללקוחות את מוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר שיש. במידה והלקוח חש שהמוצרים שקיבל מאיתנו אינם עומדים בציפייה זו, על פי החוקים המקומיים ללקוח הזכות לבטל את העסקה, ללא ציון סיבה כלשהי, תוך ארבעה עשר (14) ימי עבודה מהיום שבו המוצרים התקבלו.
10.2.תקופת הביטול היא ארבעה עשר ימים מהיום שבו אתה או צד שלישי שאתה ציינת את שמו ושאיננו המוביל קיבל את הסחורה. עבור עסקאות הכוללות הזמנה של מספר סחורות שאמורות להיות מסופקות בנפרד, תקופת הביטול היא ארבעה עשר ימים מהתאריך שבו אתה או צד שלישי שאתה ציינת את שמו ושאיננו המוביל קיבל את הפריט האחרון בהזמנה כאמור.
עם זאת, זכות ביטול זו אינה חלה על מוצרים שנפתחו, בשימוש או בהתאמה אישית, למעט פגמים במוצרים או אספקה לא מלאה או שגויה. אם מוצר מותאם אישית נמסר פגום או פגוע.
10.3.הודעה על כוונת הלקוח לממש את זכות הביטול יכולה להיעשות באמצעות פנייה אלינו עם פרטי הזמנת הלקוח, לרבות מספר הזמנת הלקוח ותיאור המוצרים המוחזרים. אתה רשאי, אך לא חייב, להשתמש בטופס הביטול לדוגמה המצורף בנספח ט'.על מנת לעמוד בתקופת הביטול, די במתן הצהרתך המודיעה לנו שברצונך לממש את זכותך לביטול לפני תאריך התפוגה של תקופת הביטול. בתוך אריזת ההזמנה, הלקוח ימצא תעודת משלוח עם פרטי ההזמנה יחד עם פירוט תהליך ההחזרות שלנו. אם המוצרים הרשומים בתעודת המשלוח אינם תואמים לאלה הכלולים במשלוח שלך, על הלקוח להודיע לנו באופן מיידי.
10.4.לאחר מכן, שירות הלקוחות שלנו יעניק ללקוח מספר הרשאה ואישור בדוא"ל. הלקוח מוזמן לשמור רישום של מספר ההרשאה שלו/שלה לעיון עתידי עם שירות הלקוחות בעניין זה.
10.5.במידה והלקוח יחזיר מוצרים מסיבות שאינן פגמים במוצרים, או מסירה לא מלאה או שגויה, הוא/היא יידרש להסדיר ולשלם עבור החזרת המוצרים אלינו.
10.6.עם מימוש זכות הביטול, אנו מתחייבים להחזיר ללקוח את מלוא המחיר של המוצרים תוך שלושים (30) יום ממועד קבלת ההחזרה, ובלבד שיישלחו בחזרה ללא פתיחה, ללא שימוש וללא פגיעה בהקדם האפשרי. ולא יאוחר מ-14 יום מתאריך קבלת הצהרת הביטול שלך, וכי אנו מקבלים הוכחה על משלוח חזרה לפני ההחזר. אנו רשאים לסרב להחזר עד שנקבל את הסחורה שנשלחה חזרה או עד שתספק הוכחה לכך ששלחת את הסחורה, לפי המוקדם. ההחזרים יתבצעו רק כנגד כרטיס האשראי המקורי ששימש. אנו נשלח ללקוח הודעת דוא"ל לאחר ביצוע ההחזר.
10.7.מומלץ מאוד לשלוח את החבילה בשירות משלוחים רשום (כזה שדורש חתימה עם הקבלה).
10.8.ההוראות לעיל חלות רק על רכישות המבוצעות באינטרנט. מוצרים שנרכשו בחנות יהיו כפופים למדיניות ההחזרות של כל חנות. החזרות או החלפות עבור רכישות שבוצעו בחנות של Jo Malone London אין להחזיר או להחליף דרך אתר Jo Malone London. עם זאת, החזרות עבור רכישות שבוצעו באתר Jo Malone London יתקבלו להחזרה או החלפה בחנות Jo Malone London Site.
11.1.במקרה של חוסר התאמה של מוצרים בהתאם לחוקים המקומיים, תחול האחריות החוקית שנקבעה על ידי החוקים המקומיים. ללקוח הזכות להביא את המוצרים להתאמה ללא תשלום על ידי החלפה. במקרה של כשל באחד הסעדים לעיל, ללקוח זכות לקבל הנחה מתאימה במחיר המוצרים, או לבטל את העסקה. הלקוח מוותר על זכויות אלה אם לא יודיע לנו על חוסר ההתאמה תוך זמן סביר לאחר שהלקוח זיהה חוסר התאמה כאמור. אנו נישא באחריות כאשר חוסר ההתאמה יתברר בתוך עד שנתיים (2), על פי החוקים המקומיים, ממועד אספקת המוצרים.
12.1.תנאי מכירה אלה כפופים ויש לפרש אותם בהתאם לחוקים המקומיים (כמצוין בסעיף 14).
12.2.כל מחלוקת הנובעת מפרשנות, תוקף ו/או ביצוע של תנאי מכירה אלה תהיה כפופה לסמכות השיפוט המחייבת של בית המשפט המוסמך בתל אביב - יפו.
13.1.לכל מידע ותמיכה במוצרים ובדרכי רכישה דרך האתר, הלקוח רשאי לפנות אלינו.
14.1.במקרה של תלונה על הרכישה המקוונת שלך, תוכל לפנות אלינו.
לרשותך להלן הפרטים של הישות המשפטית שלנו הפועלת כמוכר והחוקים המקומיים החלים:
כתובת המשלוח שלך מדינה | ספק | חוקים מקומיים החלים |
---|---|---|
ישראל | אלקליל בע"מ רחוב הנחושת 4, מגדלי אור, בניין ב', תל אביב, 69710, ישראל | חוקי ישראל |