מדוע כל גבר ×¦×Ø×™×š ניחוח פרחוני

הגיגים על בשמים מפי הופר הבשמים, ניק ×§××Ø×•×•×œ

קרא עוד

הגיגים על בשמים מפי הופר הבשמים, ניק ×§××Ø×•×•×œ

אני נוטה להטיל את האשמה לאובההיה שלי עם בשמים על אבי. כשהייתי ילד, הוא × ×”×¢ ×œ×¢×Ŗ×™× קרובות לחו"ל בענייני עבודה. כאשר היה חוזר אחרי כמה שבועות, היה מעניק לי ×œ×¢×Ŗ×™× קרובות אוצר ובו בקבוקים קטנים מלאים בבשמי ×”×’×‘×Ø×™× ×”×˜×Ø× ×“×™×™× של ××•×Ŗ× ימים. כמי שלימים הפך לאדם הכותב על בשמים, אני ×ž×Ø×’×™×© במידה רבה בר מזל שהתאפשר לי ×œ×¢×‘×•×Ø את תקופת ההתעוררות ×”×‘×©×ž×™×Ŗ שלי בשנות ×”×Ŗ×©×¢×™×, תקופת הזוהר של הבשמים הגדולים והנועזים ×œ×’×‘×Ø×™× שלוו בקמפיינים גדולים ונועזים לא פחות. ×”×¤×Ø×”×•×ž×•×Ŗ לבשמים אלה הציגו ×’×‘×Ø×™× ×©×Ø×™×Ø×™×™× ובעלי ×œ×”×Ŗ×•×Ŗ רבועות לבושים ×‘×—×œ×™×¤×•×Ŗ גזורות היטב על רקע שמי העיר.

גרהה זו של גבריות, שהתבההה על חוהן פיזי, עוצמה ושיער מטופח למשעי ×”×™×™×Ŗ×” מלווה בבשמים כבדים עם תווי מושק חמים, ×”×“×Ø×™× ועצים. מבט אחד על ×Ø×©×™×ž×Ŗ ×”×ž×Ø×›×™×‘×™× של בשמי ×”×ž×™×™× ×”×˜×Ø×™× ×œ×’×‘×Ø×™× ×ž××•×Ŗ×” תקופה, אשר עד היום ×ž×’×“×™×Ø×™× כיצד גבר "×¦×Ø×™×š ×œ×”×Ø×™×—", בשעה ×©×Ŗ×•×•×™× ××—×Ø×™× הוגדרו ללא טקהים ×ž×™×•×Ŗ×Ø×™× כ"נשיים" באופיים, בהם בעיקר תווי ×¤×Ø×—×™× ופירות. את המצב הזה ×¦×Ø×™×š ×œ×©× ×•×Ŗ משום שאנחנו מחמיצים ×Ŗ×•×•×™× × ×”×“×Ø×™×.

המצב לא ×Ŗ×ž×™×“ היה כך. ×œ×ž×Ø×•×Ŗ שכולנו לובשים בשמים כבר אלפי שנים, החלוקה ×”×ž×’×“×Ø×™×Ŗ של בשמים ל"×’×‘×Ø×™×™×" ונשיים" היא המצאה חדשה ×™×—×”×™×Ŗ שצמחה עם השגשוג השיווקי של שנות החמישים והשישים. בנוהף, ×”×Ø×¢×™×•×Ÿ ×©×Ŗ×•×•×™× מהוימים הינם "×’×‘×Ø×™×™×" או "נשיים" שונה ממקום למקום בעולם. ×¤×Ø×—×™× ופירות הם דוגמה ×ž×¦×•×™× ×Ŗ לכך. ×Ŗ×•×•×™× כגון ורד או שזיף יהווגו ×‘×“×Ø×š כלל כ"נשיים" ×‘×ž×”×•×Ŗ× בתרבות

×”×ž×¢×Ø×‘×™×Ŗ, בעוד שבשמי ×’×‘×Ø×™× ×‘×ž×–×Ø×— ×”×Ŗ×™×›×•×Ÿ מכילים ×œ×¢×Ŗ×™× קרובות את ×”×Ŗ×•×•×™× האלה עקב הקשר ×”×”×™×”×˜×•×Ø×™ שלהם ×œ×Ŗ×Ø×‘×•×Ŗ הערבית. עבור ×’×‘×Ø×™× ×Ø×‘×™× בעולם, ×¤×Ø×—×™× ופירות הם פשוט ×Ŗ×•×•×™× ×©×˜×Ø× נחשפנו אליהם בגלל ששיווק ×”×ž×™×™× ×”×˜×Ø×™× ×›×Ø×š הביבם הרט שעליו נכתב "×œ×‘× ×•×Ŗ בלבד". ואולם, אלה הם ×Ŗ×•×•×™× המצדיקים בדיקה וחקירה לא רק בגלל שהם מציעים לנו ×“×Ø×š ×œ×”×Ŗ×‘×œ×˜ בים ×”×’×‘×Ø×™× ×©×ž×Ø×™×—×™× כולם אותו דבר, אלא גם משום שלנוכח הקיׄ ×”×ž×Ŗ×§×Ø×‘, הם מציעים בד ציור מושלם ורב ×Ŗ×›×œ×™×Ŗ×™ למזג אוויר חמים.

English Pear & Freesia Cologne של ג'ו מלון לונדון הוא נקודת פתיחה ×ž×¦×•×™× ×Ŗ למהע הגילוי שלך. אם התגובה ×”×ž×™×™×“×™×Ŗ שלך ×œ×Ø×™×—×•×Ŗ ×¤×™×Ø×•×Ŗ×™×™× או ×¤×Ø×—×•× ×™×™× היא ×©×ž×“×•×‘×Ø בריחות ×ž×Ŗ×•×§×™× עד זרא, תן היכוי לבושם הזה ×œ×©× ×•×Ŗ את ×“×¢×Ŗ×š. נקי ואלגנטי, הוא מציע ×Ŗ×•×•×™× עליונים של אגה ומלון ×©×ž×•×Ŗ× ×• ×‘×ž×Ŗ×–×™× ×¤×Ø×™×›×™× ויבשים של פרזיה, ורד ורוברב המעניקים לבושם עוקצנות חדה ואופיינית. כמו ששאיפת × ×Ø×•×œ×™ או ×‘×Ø×’×ž×•×˜ מטיהה ××•×Ŗ×š לחוף ים באיטליה, קשה שלא ×œ×”×Ø×’×™×© את ×”×‘×•×”×Ŗ×Ÿ האנגלי אשר הבושם הזה מקיף ××•×Ŗ×š בו: עצים ×”×ž×Ŗ× ×•×“×“×™× ברוח הקלה בשעה שאתה יושב על ×©×ž×™×›×Ŗ פיקניק בשמש הרכה של אחר ×”×¦×”×Ø×™×™×. זהו בושם בהיר, ×ž×Ø×•×ž× וכפי הנראה בדיוק מה שאתה ×¦×Ø×™×š לשים בבוקר כשאתה ×ž×Ŗ×›×•× ×Ÿ לצאת שוב ×œ×¢×™×Ø הגדולה והרעה שם בחוׄ.

זה בדיוק העניין עם בשמים ×¤×Ø×—×•× ×™×™× ×•×¤×™×Ø×•×Ŗ×™×™×: הלבישה שלהם צופנת חיוביות והבטחה. אפילו אם עדיין אינך מוכן לבשמים ×¤×Ø×—×•× ×™×™× מדי יום, שימוש בתרחיׄ הגוף והידיים בניחוח English Pear & Freesia דבר ×Ø××©×•×Ÿ בבוקר או ×”×“×œ×§×Ŗ הנר באותו ניחוח ×‘×‘×™×Ŗ×š אחרי יום עבודה קשה ×™×’×Ø×ž×• לך ×œ×”×Ø×’×™×© טוב. וזה בעצם כל ההיפור. שכח את מה שהיפורו לך על ריחות ×’×‘×Ø×™×™× ונהה משהו ×‘×œ×Ŗ×™ צפוי – משהו פרחוני. אתה עוד עשוי ×œ×’×œ×•×Ŗ ×©×ž×¦××Ŗ את הגרהה הטובה ביותר של עצמך.

×ž××Ŗ ניק ×§××Ø×•×•×œ

×”×™×›× ×”×™ ×œ×”×˜×•×Ø×™ ×œ×Ø×›×™×©×”